Asistarea proiectelor de construcții cu Comisiile de Adjudecare a Disputelor implica furnizarea de indrumari tehnice și contractuale partilor implicate pe tot parcursul procesului de solutionare a litigiilor.
Expertii nostri ajuta la solutionarea diputelor intr-un mod eficient din punct de vedere al costurilor, oferind optiuni alternative de solutionare a disputelor si asistenta in pregatirea documentelor necesare. Consultantul poate participa, de asemenea, la intrunirile legate de solutionarea disputelor.
Obiective cheie:
- Indeplinirea cerintelor contractuale pentru identificarea corecta a disputei;
- Asistenta si consiliere pe parcursul procedurii de numire CAD, inclusiv semnarea contractului tripartite;
- Identificarea solutiilor financiar avantajoase si optimizarea costurilor cu procedura CAD;
- Pregatirea documentatiei pentru a fi depusa la CAD;
- Structurarea disputerlor si gestionarea eficienta a corespondentei transmisa catre CAD, cu respectarea cerintelor specifice;
- Pregatirea intampinarilor si structurarea contraargumentelor la raspunsurile partii adverse;
- Pregatirea raspunsurilor la solicitarile CAD, cu respectarea calendarului procedural impus;
- Reprezentarea la audieri, pregatirea argumentatiei si structurarea probelor;
- Pregatirea daca este necesar a Notificarii de Nemultumire fata de decizia CAD;