• English
  • Română

Managementul Revendicarilor

Gestionarea eficienta a revendicarilor intr-un proiect de constructie necesita o intelegere globala a termenilor contractuali si a specificului/detaliilor proiectului.

Intelegerea contractului:

  • Procesul incepe prin analiza amanuntita a contractului si intelegerea procedurilor de revendicare prezentate.
  • Acest pas implica identificarea tipurilor de revendicari ori a cazurilor in care acestea pot fi formulate, a termenelor de depunere si a documentelor justificative necesare stipulate in contract.

Identificarea cauzei:

  • Ulterior, identificam cauza principala a revendicarii. Acest lucru poate implica diverse aspecte, cum ar fi intarzierile rezultate din variatii, lucrari suplimentare, acces restrictionat in santier sau alti factori care afecteaza proiectul.
  • Este esențial sa adunam toate dovezile/justificarile relevante, inclusiv contractele, desenele, specificatiile, corespondenta si inregistrarile din santier, pentru a susține cauza.

Cuantificarea:

  • Odata identificata cauza, aceasta trebuie cuantificata. Aceasta implica stabilirea aspectelor financiare sau de timp ale revendicarii.
  • Documentatia revendicarii este pregatita in cele mai mici detalii in conformitate cu cerintele contractului, ceea ce poate implica trimiterea unei notificari de revendicare, o revendicare detaliata si documente suport.

Rezolutie si negociere:

  • In unele cazuri, cealalta parte poate contesta Revendicarea si pot fi necesare negocieri pentru a ajunge la o intelegere.
  • Contractele prevad diverse proceduri de solutionare a disputelor, inclusiv negocierea/solutionarea pe cale amiabila,  solutionarea disputelor in cadrul Comisiilor de Adjudecare a Disputelor si arbitrajul

Obiective cheie:

  • Analiza cauzelor de intarziere si a implicatiilor asupra Programului de Lucrari, precum si a implicatiilor financiare;
  • Analiza intarzierilor concurente aplicand protocoalele recunoscute in industrie;
  • Pregatirea Notificarilor catre Inginer/ Beneficiar cu respectarea termenelor contractuale;
  • Pregatirea Notificarilor catre terte parti in scopul sustinerii Revendicarilor;
  • Pregatirea Revendicarilor pentru Extinderea Duratei de Executie a Proiectului si/ sau obtinerea Costurilor Suplimentare;
  • Negocierea pe baza Revendicarilor cu Inginerul si Beneficiarul, oferirea unor solutii de rezolvare a problemelor cu avantaje pentru toate partile implicate;

Ca o componenta integranta a managementului revendicarilor, suntem de asemenea specializati in realizarea unei analize cuprinzatoare a intarzierilor si intreruperilor, care implica o examinare aprofundata a cauzelor si efectelor intarzierilor si intreruperilor proiectelor, ajutandu-ne sa construim revendicari solide.

Str. Piata Alba Iulia, nr. 3, bl. I2 , sc. 1, apt. 60, et. 12, Sect 3, Bucuresti
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram