• English
  • Română

Managementul contractelor

Managementul contractelor este un proces cu vast care cuprinde:

  • Negocierea clauzelor contractuale
  • Monitorizarea performantei
  • Asigurarea conformitatii contractuale
  • Solutionarea litigiilor atunci cand apar

Scopul principal al managementului contractelor este de a se asigura că toate părțile implicate își îndeplinesc obligațiile contractuale, conducând la realizarea obiectivelor contractului. Gestionarea eficientă a contractelor joacă un rol esențial în reducerea riscurilor, reducerea costurilor și îmbunătățirea generală a performanței contractului.

Dupa ce un contract este agreat si semnat de comun acord, acesta necesita o monitorizare continua pentru a garanta respectarea conditiilor de catre toate partile. Aceasta monitorizare implica urmarirea performantei, respectarea termenelor limita si abordarea problemelor emergente. In unele cazuri, trebuie aduse modificari contractului in timpul fazei de implementare din cauza modificarilor circumstantelor sau a problemelor neprevazute care pot aparea. In astfel de cazuri, managementul contractelor este orientat spre identificarea modificarilor esentiale si negocierea acestor modificari cu partile implicate.

Obiective cheie:

  • Ordinele de Variatie si controlul documentatiei: Suntem specializati in gestionarea ordinelor de variatie si monitorizam cu atentie procesul de depunere si aprobare pentru toata documentatia aferenta;
  • Verificarea situatiilor de plata si supravegherea procedurii contractuale: Echipa noastra asigura verificarea eficienta a situatiilor de plata interimare si ghideaza clientii pe parcursul intregii proceduri contractuale, inclusiv notificarea intarzierilor de plata si calcularea costurilor de finantare.
  • Documentatia privind personalul cheie si subcontractorii: Oferim asistenta completa in pregatirea documentelor contractuale pentru aprobarea si schimbarea personalului cheie si a subcontractorilor.
  • Managementul corespondentei: Verificam si oferim consultanta cu privire la toata corespondenta schimbata intre partile implicate - Antreprenorul, Inginerul si/sau Beneficiarul.
  • Analiza problemelor contractuale: Atunci cand apar dificultati in cadrul unui proiect, efectuam o analiza aprofundata, prezentam diverse scenarii contractuale si recomandam actiuni contractuale adecvate.
  • Interpretare si indrumare: Echipa noastra ofera sprijin deplin in interpretarea conditiilor contractului, explicarea principiilor operationale ale contractului si clarificarea rezultatelor si consecintelor.
  • Participarea la intalnirile de progres: Participam activ la intalnirile de progres ale proiectului pentru a oferi asisteta contractuala valoroasa.
Str. Piata Alba Iulia, nr. 3, bl. I2 , sc. 1, apt. 60, et. 12, Sect 3, Bucuresti
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram